Jag sjöng på min mammas och mammas sambos 80-års fest!!!

Ja, jag vet vad ni tror. Ni tror: 80-årsfest? Men... Är hon/han 30 eller 40 år gammal eller? Det skulle man ju villja tro. Men nu är jag inte så gammal. Ja menar... 40+40 blir ju 80... Egentligen fyllde mammas sambo 40 i november och mamma har inte ens fyllt 40! Vi hade jätte kul!!! Men what ever! Jag sjöng: "Hooked on a Feeling". Jag var väldigt nervös. Alla aploderade som tokar och en sa: Du är så cool!!! Det blev lite jobbigt att höra alla säga att jag var jätte bra och duktig. Men är det så att vara känd? Jag drömer om att vara med i Idol! Jag ska bli kändis!!! Super kändis!!! Över heeeeeella världen!!! Kul va!!!? Jag sjunger som om jag vore äldre än jag är! Jag sjunger som Amy Diamond t.ex.
Är det någon som håller med mig om att Caroline af ugglas var riktigt dålig i melodifestivalen? Det tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: solsmulan

Hej, solsmulan! Det är ju jag som är solsmulan!!! Haha!

2009-08-11 @ 18:35:57
URL: http://solsmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0