Bra låtar

Tik tok - Ke$ha
Cherish - Ai Otsuka
Poker face - Lady GAGA
Eh eh (nothing else I can say) - Lady GAGA
Just dance - Lady GAGA
Alejandro - Lady GAGA
Boys boys boys - Lady GAGA
Baby - Justin Bieber
Love me - Justin Bieber
Zombie - The cranberries
Technologic - Duft punk
Beautiful lair - Beyonce ft Shakira
Telephone - Beyonce ft Lady GAGA
Tango - Shakira
Paparazzi - Lady GAGA
Hot n cold - Katy Perry
Can you meet me halfway - Black eyed paes
Rap das armas - Cidinho & Doca
On and on - Agnes Carlsson
Bleeding heart - Princess Ai
Seraph serandade - Princess Ai
Broken leash - Princess Ai
Just a girl - No doubt
Fly - Hilary Duff
Wake up - Hilary Duff
Speechless - Lady GAGA
Living in America - The sounds
I love rock n roll - Joan jett
I hate myself for loving you - Joan jett
Bad Reputation - Joan jett
Bad Reputation - Avril Lavigne
Crimson and Clover - Joan jett
Cherry bomb - Joan jett
Paramore - You are the only exception
Mercy - Duffy
Painted by numbers - The sounds
Hurt - Christina aguilera
Hurt - Johnny Cash
Hurt - Rubella
Forever don´t excist - Rubella
I need a house - Maria Serneholt
Oh mother - Christina aguilera
Love story - Taylor Swift
Shout - Lulu
m.m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0