Hatar det, hatar det, hatar det verkligen!!!!!!!!!!!!

Asså! Jag blir trött! Jag blir verkligen jättetrött!!!!
Min skola är så jävla liten! Och det finns verkligen INGA killar som jag tycker är snygga!!!!!!! Alla är bara fula och otrevliga!!!!!!! Jag vill gå på en vanlig skola som har massor av killar! Och då får jag ju kanske fler kompisar. Det 9 elever på mellanstadiet. Och totalt 5 killar.... Jahapp! Då får jag väl vänta tills jag börjar gymnasiet..... BORING!
Jag vill faktistk OCKSÅ bli kär!
Men det ska börja en ny kille i i samma klass som jag sen efter sommarlovet! Han har varit och hälsat på oss fyra gånger nu. Han verkar jätte trevlig och han är en riktig gentleman! Han heter Gabriel och är ganska söt. Så det kanske finns en chans mellan oss.... Hoppas verkligen det! Så håll tummarna för det!

/solsmulan

Kommentarer
Postat av: Frida

vem ?

2010-10-24 @ 13:44:18
URL: http://princessffriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0