Gott nytt år!

Jag är hemskt ledesn för sen uppdatering.

Det har varit julafton, och det var en väldigt bra jul. Här är julklappar jag fått:
Naomi & Elys Kyssförbuds lista av Rachel Chon och David Levithan (som också skrivit boken Nick och Norahs oändliga låtlista).

Klocka från Regal med tillhörande väska.
Närbild på klockan.
Berlocka som mamma gjort av silverlera (är en lera som man kan göra smyckan av, och är av 999% silver).
Silverkedja.
Eric Saade: Saade vol. 2.
Jättestark ficklampa.
The Twilight saga: Eclipse.
En natur bok, gjord helt utav saker man finner i naturen:) Riktigt cool.
Denna ska jag hänga upp:)
Hungerspelen-trilogin.
Biljetter till musikalen Hair som jag tyvärr inte gick och såg..
Voododocka:)
Så här står det på baksidan av förpackningen.
På insidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0