Var på kryssning i Helsingfors:) del 2

Hejhej igen mina älsklingar:) Har ni saknat mig? Klart ni har... Vad tänkte jag med..? (men å andra sidan kanske ni glömt mig.. :S, eftersom jag inte skriver så ofta i bloggen).
Det spelades en del på "båten", lite Guitar Hero och en sån där automat där man stoppar in pengar för att få mer pengar, ju mer man stoppar in, då kanske man får turen och få fler euro (men i det här fallet så är det 20 cent, 5 styckna 20 cent= 1 hel euro). På lördan då fick jag massa låtar av min kusin, faktiskt 19 styckna!! Barbra Streisand - Duck Sauce, All I want for christmas - Mariah Carey, Million Pieces - Tove Styrke, Seek Bromance - Amanda Wilson, Love the way you lie part 2 - Rihanna ft Eminem, We r who we r - Ke$ha och Halo - Beyonce. Jag passade också på att gå in på min Facebook också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0