Var på kryssning till Helsingfors:)

I fredags förra veckan var jag på kryssning. Det var jättekul. Jag köpte en fin svart plånbok i Helsingfors, jag behövde verkligen en, min gamla var/är så ful.. Och så köpte jag en grå WEZC (åååh gud vad jag älskar WEZC, har alltid önskat mig en sån!!) tröja med turkost tryck på båten, eller jag vet inte om man kan kalla en så stor "båt" för just "båt", det är ju egentligen ett fartyg, men det låter bättre med båt, även om det... Jaja, WHATEVER!! Nu säger vi att det är en båt..
Jag åkte på kryssning med min mamma, hennes sambo, Madeleine (min mammas sambos dotter), Anabel (det är vår utbytesstudent från Schweiz), Alexander (det är min kusin), Alexanders mamma och Alexanders mammas bror (i det här fallet så är det Alexanders morbror), och det hände massa (roliga!)saker. Jag köpte mycket godis..... Också. Men det är ju klart, det måste man ju, förstår ni. Jag köpte en sån där jättestor mentos (med smakerna vattenmelon och apelsin och mango, jättegott, fast jag tycker att apelsin och mango är godast), några chokladkakor... som bara kostade 1.40 euro (det vill säga att det blir ungefär 13 kr per styck, men kakan var inte så stor, kanske 21 bitar) och så köpte jag en stor påse Haribo colaflaskor, sån här Travelvalue, eller vad det heter och en Mallaco som föreställde små djur, i olika smaker.
Okej, ska ha NO nu, så vi ses en annan gång, ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0