Världens bästa modetidning!!

Heeeej<3

Rättade precis mitt näst nyaste inlägg som var lite konstigt skrivet på vissa ställen. Piiiinsaaaamt.... Jaja, nu kan ni läsa dt igen^^

Igår var jag på Pressbyrån och köpte dt senaste numret av Chic. Dt är alltid så kul å bläddra igenom/kolla i modetidningar. Jag såg på en sida t ex att Kenza (jag vet nt om den precis är ny, men jag har nt sett dt förut iaf, men på nått sett så har jag sett loggan förut..) hade startat en klädkollektion som heter Jofama. Verkligen snygga kläder!!:)

Såg också att Levi's kommit med idén att göra en serie med olika byxor i stort sortiment för kurviga. Levi's Curve ID. Meningen är att alla kvinnor ska kunna hitta sina jeans, utan att dt är något problem. Nu utökas hela sortimentet med fler modeller. Ett exempel är Suprime Curve för de allra kurvigaste.

Ännu en nyhet är att H&M satsar på fler storlekar. Redan från storlek 32 till 54! Från början av mars finns den tillfälliga kollektionen H&M Inclusivehttp://www.hm.com/se/#/start/ .

Köp nya numret av Chic, nr 5-2011, så får du lläsa mer!!

PS! Gult är den nya, trendiga färgen i vår! Plus, blus, 70-tals byxor, kjol ovan på byxor, klänningar med frukter på, randigt mm!


Kommentarer
Postat av: B Y J E N N I E ★

Var gärna med i min Dagens blogg tävling ! (Anmäl dig i senaste inlägget i bloggen) ^^



Hoppas jag inte störde !

2011-03-01 @ 17:17:36
URL: http://byjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0