Lite seeeeeeg..

Ska ladda upp lite bilder nu på bloggen.... Spännande får se vilka dt blir.. ;)
Min fiiiiina lillebror Adrian, fyller 3 i år (den 8 oktober 2008)
Waxholm:)
Åhléns city
DEEEET!!!Jah på halloween:)
Madeleine (min låtsas stora syster) leker med maten..
Den här gjorde jag på bilden för ett ganska så långt tag senDenna gjorde jah på bilden för ett tag sen. Blev lyckad, tycker jag!!
Så här bra e jah på att rita :)Så här brukar mina teckningar se ut:) Är ju som sagt VÄLDIGT intresserad av mode :)
Här e min Nissebooii ritad i paint:)Den e långt ifrån färdig, men dt syns. (Rännderna på mössan, näsan, rynkorna, munnen den blev fett faild.., hörlurarna, håret å lite små detaljer) Denna gjorde jah i paint:) MIN Nissebooii!!!!!! ; *
Så såg den ut i börjanSå såg dt ut i början..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har problem

2011-03-08 @ 18:09:18
Postat av: Ägaren av solsmulan.blogg.se

Vaddå "du har problem"?? Det e säkert någon i Hjälmsta som är för feg att han/hon nt vågar skriva namn:P

2011-03-11 @ 16:19:41
URL: http://solsmulan.blogg.se/
Postat av: Ägaren av solsmulan.blogg.se

Jag tycker det är du som har problem med mig, omoget att gå in på min blogg ens om du inte gillar mig -.-

2011-03-19 @ 22:08:27
URL: http://solsmulan.blogg.se/
Postat av: Anonym

har fortfarande problem

2011-04-03 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0