Har gjort nada

Hej på er!

Nu skriver jag ett snabbt inlägg (åååh jag vet, har inte skrivit på evigheter, men snart så kommer jag nog kunna skriva flera inlägg om dagen, eller iallafall minst ett om dagen).

Ja, så var det höstlov nu då, och idag har jag inte gjort nånting. Ska spara pengar så jag kan köpa nånting från H&Ms nya kollektion som kommer ut den 17:e. Ååååååh herregud jag STÅR FAKTISKT INTE UT LÄNGRE! Kan inte bara kollektionen finnas i alla butiker nu, så man slipper vänta???

I helgen var jag hos min farmor och hade det trevligt (men jag har alltid trevligt när jag är med henne, jag trivs verkligen och känner mig trygg med henne. Hon är bäst!<3). Vi träffades i stan i lördags och shoppade en svart skepparkavaj från H&M för 399:-, men det var halva priset på den, så då kosta den bara 199, och den är verkligen snygg:) Ett pannband med grå-svart mönster, från Monki för 60:-. Två svarta magtröjor, varav den ena med japanskt mönster på (den är så fiiiiiin), och den andra med turkosa bokstäver (OMG på framsidan, LOL på baksidan) och ett par svarta, mjuka bomullsbyxor med japanskt mönster (som ska vara till den ena magtröjan) alla från KapAhl och kostade sammanlagt 297:-, alltså 99:- per styck)

I söndags, då jag var hemma hos henne, gick vi en promenad på kyrkogården i mörkret (det var faktiskt inte läskigt, det var mest skönt att bara gå en promenad i mörkret, för det var kolsvart, hade inte ens en ficklampa med mig)


Jag tänkte lägga ut bilder lite senare.

Ha det så bra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0