Har inget att skrivaaaa:O

Hej på er GULLUNGAR!


Sitter här nu och skriver ertt blogginlägg till er.
Var och såg filmen "In time" i fredags, den var så GRYMT bra! Den rekomenderar jag verkligen.

Jag har absolut inget mer att skriva nu, så vi får höras helt enkelt.
Ska dansa på Nova (ungdomsgård för er som inte vet vad det är) imorgon, och det ser jag verkligen fram emot!! Blev ju inget förra tisdagen, eftersom att det var disco då och bara massasmåungar på 6-7 år..
Och jag fick träffa DJ:n som har gått i samma skola som mig förut (det var 2007-2008, nu går han i gymnasiet) och han visste inte vem jag var, kom nästan som en chock för mig...



/Have a nice day, take care of ya

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0