Har ont... :/

Hej mina fina läsare!

Jag har väldigt ont i handleden och i vänstra knäet, (men skriver ett blogginlägg för er, att jag klarar av att skriva och vrida på handleden fastän jag har ont är nästan otroligt) efter morgonens cykeltur till skolan..

Jag hade brottom, och behövde ta cykeln, och såklart så visste jag inte att det var halt, så jag cyklade ganska fort. Efter ca 5 minuter halkade jag med cykeln, ramlade och slog i både vänstra handen och knäet. Tro mig, det väldigt ganska ont.

Ja, jag får helt enkelt sluta ta cykeln i fortsättningen, nu när det börjar bli vinter och halt. Och så får ni läsare ta del av mitt goda råd, att INTE cykla när det är halt. Det kan gå ganska illa (och jag använder inte ens hjälm... tur att jag inte slog i huvudet då), så ni får faktiskt vara försikgtiga om er ni också!!


Ja, nu tänkte jag ladda upp några bilder!
Älskar denna bild av Lady Gaga

Japan inspererad outfit, så här har jag sett ut de senaste 3 dagarna
Top: KapAhl
Linne: Gina Tricot
Byxor: VILA
Halsband: Gina Tricot och någon affär i Schweiz
Ring: Gina Tricot
Armband: Har jag gjort själv^^ (både berlocker, inte alla, en har jag fått av mamma för ett år sen, och kedja)


Min kompis Mikaelas ben:)

Ego bild.

Min söta lillebror och jag<3

Min ängel!:D<33

Trendig outfit

Spellista på Spotyfy, som jag använde mig av på min släktfest

Min fina syster

Tårta

Två glada filurer:)





Här har jag gjort Mona-Lisa i gråskala. Och den gjorde jag på mindre än en kväll!:D Ska göra en till bild som ska föreställa Kissie! Den kommer jag att lägga ut på bloggen när jag är färdig med den. Just den kommer nog också vara i gråskala.


Det var nog allt jag hade att bjuda på den här gången!

Xoxo
Solsmulan, Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0