NEEEEEEJ!!!!!:´O

Hej!

Jag är inte precis värsta Idol-nörden, men jag tycker det är ett väldigt underhållande och bra program, som jag kan ägna mig åt att titta på en fredag kväll, för att det är så bra. Jag följer inte programet slaviskt, utan kollar på det, men inte varje helg.
Men under den här tiden jag sett Idol, blev jag helt fast och galet kär i André Zuniga Asplund (jag har till och med töstat på honom en gång!!<3 Gjorde det för honom, för han förtjänade min röst). Och när jag gick in på Idols sida, blev jag helt förskräckt, chockad, och otroligt LEDSEN när jag såg rubriken: "André tvingades lämna Idol".
Jag blev riktigt jävla besviken. Varje gång jag tittat på Idol, har jag bara hållt tummarna, verkligen hoppats och varit helt spänd på att just han skulle gå vidare, och skrikit till när jag hörde att han gått vidare.
Här är min hälsning till André:

Jag vill att du, André, ska veta att du är bäst, sluta aldrig med musiken, för du är så grym, och du borde ha gått vidare, för det skulle du förtjäna. Du kan din grej, och du vet vad du sysslar med. Du gör mig så glad.
Jag har alltid hoppats på dig, och jag föll för dig under auditionen. Din charm, dina ögon, din röst, ditt leende och din reaggy. DU är sötast och bäst!!!:D<3
Kämpa för allt. Jag tror att en dag kommer du att synas överallt, och bli en stor artist. Tänk på Tove Styrke: hon vann inte Idol, men hon är en stor artist idag, och verkligen bra.
Ta hand om dig, och jag hoppas och håller tummarna för dig i fortsättningen.
Love you:)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0