Oh my gosh..

Hej!:) (Okej, nu blev det ett lååångt inlägg, men hoppas, hoppas att ni orkar läsa det jag skrivit!)

Kollade statestiken, och jag har 74 sidvisningar idag!!!!:O Omg, kan inte tro det, har ALDRIG NÅNSIN haft så många förut. Wow!:)

Idag hade jag finfredag på skolan (det har man en gång om året på högstadiet. Det är som en fin "middags-lunch", då man klär upp sig, alla hjälper till att förbereda, mat och dukning och har det trevligt, som på en vanlig fin bjudning) och det var faktiskt jättekul! Det var första gången jag var med på det (jag är 97:a, och ska egentligen gå i åttan nu, men fick gå om sexårs, vet jättelöjligt, men så blev det i alla fall). Det här hade jag på mig:
Röda Levi's jeans (som jag köpte igår, plus ett par turkosa i samma märke, ett svart läder skärp och en svart bomulls kofta med pärlemor-knappar), en ljusblå-randig skjorta från Mango, en svart kavaj från Lindex och mormors herrskor. Var väldigt nöjd med mitt klädval! Jag känner mig mer bekväm i byxor och kavaj, än i klänning eller kjol. Och jag använder inte ens kjol. Klänning kan jag använda, men det är väldigt sällan. Visst, jag tycker om klänningar, och jag passar i det, men jag använder inte det bara, och särskilt inte på vintern och hösten, då det är kallt, för jag pallar inte att ha lager, på lager, på lager med strumpbyxor och tights. Och föresten så har jag bara ett par strumpbyxor och ca tre par tights. Och alla är i olika färger.
Ja, nu lämnar vi det..
Maten var jättegod. Det blev "mini-hamburgare" till förrätt, grillad kyckling fillé med potatis gratäng till huvudrätt och choklad fondue med marshmellows, äpple, päron, mango, annanas, vindruvor, apelsin, banan och säkert någon annan frukt, kommer inte ihåg alla.

Efter att det var slut spelade jag lite bandy med en Fanta-flaska (hahah, det är mycket roligare att spela med flaska än med boll!:D), Red bull-burk och en vanlig hederlig bandyboll. Spelade i typ en timme eller nåt.. O.o Men det var så jävla kul, och hade inte spelat på jättejättejätte länge, så var ju kul. Spelade först med två killar från min skola, och sedan helt själv. Körde mest mot en tegelvägg. Har blivit så mycket bättre på att sikta och skjuta hårda bollar. Har ju spelat bandy sen lågstadiet i och försig, jag spelar inte i någon klubb, bara för att det är kul. Men tycker inte jag är tillräckligt bra. Ska nog börja på bandy. Nångång..


Har inte tänkt att göra nåt i helgen, får väl se vad som händer, ska nog vara med en person;) Du vet att jag menar dig<3 (en person bara)

Läste i tidningen idag, och läste att det var kaos i en H&M butik på Hamngatan igår (som ligger i Stockholm, och eftersom att det var Versace for H&M så var det ju inte så konstigt, tidningen QX skrev för ett tag sen att köerna kommer ringla sig långa när kollektionen släpps), och att det var någon tjej som hade köat till klockan 4 på morgonen... Asså gud, att man orkar.. Men ja, om man gör vad som helst för att få det man vill ha, så ja, varför inte?
Men jag är i alla fall fast besluten om att jag kommer att köpa något plagg/asseccoar från Versace-kollektionen (för de som inte kan uttala namnet Versace, man säger det såhär: Vehrtsashe, med lite italienskt uttal, utan att förlänga a:et, som man brukar göra när man pratar italienska, eftersom att Donatella Versace, som äger märket, är italienare), eftersom den bara kommer att finnas i november och december, alltså i ca 2 månader till, och det är också min chans att få ett nästan äckta designer-plagg (jag är en sån där som verkligen tycker att "wow, guuuud vad häftigt!! Jag har köpt en Gucci väska!! Omg, jag dööör!!!*skriker av lycka*", jag vet inte, en typisk tjej-grej helt enkelt.


Jag får lägga ut foton sen om jag köpt nånting från kollektionen, så får ni se! Ska bli spännande:)



Ha det så jättebra nu, och ha en trevlig och bra helg!:D
Ciao miei cari:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0