Sa ju att det skulle bli bilder:D

Hej:)

Som jag lovade: nu blir det äntligen bilder!!:DDDDDDD

Här är ifrån helgen då jag var en dålig kopia av Rosalie Hale från Twilight.
Jag hade som sagt blåa linser. Men dem var väldigt svåra att få på, så jag hade bara en lins..

Den här älskar jag!!




Min nya kamera: en Minolta Dimage A1 (märket finns tyvärr inte längre. Den här är från 2005, fick av min morbror)


Hihi jag^^

En av mina nya magtröjor
Matchande byxor
Framsidan av min andra
En suddig bild av baksidan..

Den här var inte så fin.

Den här är från min Canon PowerShot A470

Grunden till min zombie-sminkning när jag skulle på halloweenfest på skolan

Ljus

Mitt nagellack som jag fick på min födelsedag
Min guldpläterade-ring som är förstor som jag fick av mamma. Men den är jättefin:)

Lady Gaga - Born this way och Veronica Maggio - Satan i gatan

Profisionellt tecknarblock med bra kvalitet

Hemma hos Jammie - Fyra årstider i köket

Min Björn Borg väska

Tårtaaaaa:D

Dagens outfit i måndags denna vecka

Den här har jag gjort


Hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0