Ser så JÄVLA MYCKET fram emot det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:DD

Heeej!!! Jag mår toppenbra just nu!:)


Nästa tisadag ska jag göra något jag sett så mycket fram emot: Jag ska spela COD Black ops!!!!!!!
Å gud, jag har inte spelat det på flera månader. Kände stort sug imorse på att spela det, men om man ska spela, ska man spela hela dan (alltså lana).


Ha det bra så ses vi:)

P.S. Jag vet att det kanske låter konstigt att en tjej som jag gillar krigsspel (och även ett antal sporter, och träning mm), men jag tycker faktiskt att det är lika kul som om en kille skulle tycka det. Faktum är att det faktiskt är en av mina bästa intressen, jag älskar att hålla på med sånt!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0