Ska på partyyy:D

Hej:)

Jag ber 1000 gånger om ursäkt för att det inte har blivit några bilder, som jag sa.. :(
Men jag kan lova en sak: Jag lovar att lägga ut lite bilder så snart som möjligt, har inget exakt datum, men högst upp till en och en halv vecka.

Ska på halloweenfest om ungefär två timmar, och då ska jag vara utklädd till Rosalie Hale från Twilight. Kommer att visa bilder från hur jag såg ut. Ska ha ljusblåa kontaktlinser på mig, vet, det är inte alls likt vampyrerna som dricker djurblod från Twilight, men det kommer se häftigt ut. Och förresten så är det inte jag som köpt dem. Men jag kan använda liserna minst två gånger i månaden i upp till ett år! Så om jag känner för att ha lite blåare ögon än vanligt (min naturliga ögonfärg är en blandning av blått, grönt och lite grått, alltså melerade) så är det bara att sätta på sig dem!:) Men, det svider att använda dem, men det får man helt enklet stå ut med.


Hej då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0