ÄLSKAR LÅTEN!!!!:D

Alla som hört den här låten kan läsa inlägget:)

Jag har ALLTID älskat låten Fest hos Mange ALLTID!! Den är så fullkommligt bra.
Första gången jag hörde låten var ca en månad efter att videon släppts på Youtube. Jag vet inte vad ni andra tycker, men jag ÄLSKAR DEN! Jag fattar inte hur ni har gjort en sån bra låt.

Kärlek till er guys, Mange Makers:) Ger er all lycka i världen, och hoppas att er nya låt (ja, dem håller på med en ny låt, fick jag reda på för jättelänge sedan, drygt en månad sedan) blir lika AWSOME som Fest hos Mange!



I WANT MOOOOOOOOOOOORE:DD
Fest hos Mange. Mange, Mange.
Och Didrik är snyyygg:D


/Ha det så bra nu och ha en trevlig helg<3

Kommentarer
Postat av: amandaa

tja

snygg blogg :)



/ amanda från hjälmsta ;)

2011-10-21 @ 19:28:31
URL: http://animeamandas.blogg.se/
Postat av: Saga

Tack fina du!:)

2011-10-24 @ 09:22:50
URL: http://solsmulan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0