JA! JA! JA! JAAAAA!!! Yipiiiey:DDD

Tjena mina läsare:)

Ååååh förlååååt för att jag inte bloggat!:O Katastrof! Nja, nästan iallafall. Ber om ursäkt för det..

Åhhhhhhhh GISSA vad jag ska göra idag!? Gå på VIP-shopping med Chic och VILA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omg omg omg...
JAG har kommit med. Seriöst vad KUL det ska bli!!!!!!!!!!!! Jag har verkligen hoppats, och så KOM JAG MED:D Är så glad över det. Och att det just blev jag!! 
I det senaste numret av Chic (nr 21 2011) på näst näst sista sidan, finns en inbjudan. Och KLART att jag tackade ja till det!
Det börjar 18.30 och fortsätter till 21.00. Och så är det 30% rabatt på VILA butiken i Gallerian i Stockholm! Klart att man ska shoppa;) 
Så här står det på bilden:

MÖT DELAR AV CHICS REDAKTION
i VILA:s butiker i Stockholm och Jönköping. Vi bjuder på snacks och dricka, ger styling råd, berättar om höstens hetaste trender och guidar dig genom trenddjungeln. Du får 30% rabatt på allt du handlar under kvällen. Dessutom får de 150 första gästerna på varje ort varsin goodiebag.

VAR OCH NÄR?
Stockholm:
18/10, kl 19.30-21.00, VILA Gallerian, Hamngatan 37
Jönköping: 20/10, kl 19.30-21.00,VILA Jönköping City, Östra storgatan 27

Anmäl dig på
[email protected] senast 14 oktober.
Skriv "VIP-kväll VILA" i ämnesraden, samt vilken stad du kommer till (Stockholm eller Jönköping).
OBS! BEGRÄNSAT ANTAL PLATSER, FÖRST TILL KVARN SOM GÄLLER!

Bild från Chic.se

Ha det bra, och jag kommer skriva hur det var! Hoppas, hoppas, hoppas att jag är en av de 150 första gästerna som får en goodiebag!
Bye bye;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0