Täby idag gott folk:P

Hej sötisar:)

Ska till Täby om en stund med Mana:D Tänkte köpa en höstjacka (jag vill inte BARA använda min vinterjacka hela tiden). Jag vill även använda min fuskpälskrage som jag fick med i min goodiebag när jag var på V.I.P shopping med Chic och VILA.
Idag fyller jag år och imorse fick jag peresenter av mamma, Mathias och Madeleine. Det här fick jag:

-Tårta (får jag varje år, idag fick jag prinsesstårta, var riktigt god, men åt dock ingen frukost efter dett.. hehehehehe bara tårta:D)

-Blommor (röda och beige-oranga rosor med små vita blommor)

-Gulpläterad ring med diamant (tack, tack, tack, mamma:D<3)

-Svart lackad clutch med ormskinns imitation som liknar en stor portmoné (stavning?) från Björn Borg, Second hand (tack för en trendig och snygg väska, den kommer jag att använda redan idag mamma<3)

-Ljus gult nagellack från Paris Memories (jag hade inget gult nagellack innan, tack mamma<3) 

-
Två skivor: Veronica Maggio - Satan i gatan och Lady Gaga - Born this way (jag hade önskat mig båda!)

- Skiss block med bra kvalitet (jag ritar ju väldigt mycket, så det var ju passande:D tack Madeleine<3)

-Kokbok: Hemma hos Jamie - De fyra årstiderna (DEN kommer jag definitift ha användning för, tack så jätte mycket mamma:))

- Plus 300 kronor (som jag fick i förskott, och som jag redan använt när jag var på V.I.P shopping)

Tack så mycket:) Känner mig nästan liiite bortskämd.. Äh, men va fan, det är ju min födelsedag:D
Känns SKÖNT att slippa vara 13.. Känner mig som en 97:a (vilket jag faktiskt är). Och nu kan jag säga att jag är 14 till alla som frågar hur gammal jag är.

Hej då, ha en bra helg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0