Var jättekul!

Hej!:)

Äntligen fredag idag, skönt va?:)


Jag hade en rolig kväll i tisdags och jag fick prata med självaste Csilla Vincefi Nee (stylist) och Jenny Rathje (marknadskordinator)!
Jag berättade lite grann om mig själv, och sa att jag gillade Csillas stil, att jag älskar mode och om en sak i ett gammalt nummer av chic:
I chic nr 16 skrev shefredaktören Charlotta Flinkenberg om fyra dyra. Hon skrev om en rolex klocka, en senapsgul Proenza Shoulder "skolväska", en diamant-och topas ring och ett par rosa Valentino sandaletter med läderrem, nitar och peeptoe. Det Charlotta skrev om Valentino skorna fick mig att reagera väldigt mycket. Ja, faktiskt!
Hon skrev "Om de här skorna inte blir The shit i höst, lovar jag att gå i foppatofflor resten av året."
Hmm... Då tänkte jag "Men Charlotta, tänk på vad du lovar först innan du säger nåt.." Men själv så höll jag fullständigt med Charlotta, för de är skitsnygga, det är dem.
Så, jag sa det till Csilla och Jenny (och de filmade mig när jag sa det!! Haha, där har ni bevis :D).
Och tråkigt nog Charlotta, så är dessa skor INTE The shit i höst! Sååå, du får gå i foppa tofflor!
Tänk er Charlotta Flinkenberg i gula foppatofflor!

Valentino skorna

Proenza Shoulder väskan
Rolex klockan
Kommer inte ihåg märket på diamantringen, men det var ett franskt märke iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0