Hej:)

Hej, fredag idag, underbart, och jag slutar 12.30 som vanligt idag!:D (men det är bara på fredagar)

Sitter och kollar lite på Kissies blogg, och jag vill bara säga: hon såg anorlunda ut nu, än för ca 3 månader sedan. Jag vet inte. Hon se liksom äldre ut, och mindre fjortis. Mörk blonderat hår. Men jag tycker faktiskt att hon ska SLUTA ändra sitt utseende! Jag menar, hon typ opererar sig hela tiden, men asså, vadå, var hon inte nöjd med sitt utseende från början? (bortsett från bilden då hon var brunett, den som är näst längst ner). Hon var ju jättesöt typ 2008, då hon inte hade opererat sig.
Här är en gammal bild som jag tror många sett:

Och en ännu äldre, inga kommentarer om denna.
Och såhär ser hon ut nu, idag. Inte världens finaste, hon ser ut som en docka, men hon är ändå fin, tycker jag. Ni får mobba mig bäst ni vill och säga vad ni tycker, att hon är så jävla ful, men jag tycker att hon är fin.
Här är hon fin med. Men håll med om att hon är JÄTTESÖT i det här klippet! (direktlänk: http://www.youtube.com/watch?v=JRoM2tX-bbk&feature=related)

Okej ses:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0