Ses nog inte på länge..

Vill bara säga, att jag är osäker om jag kommer fortsätta att blogga under de närmsta veckorna, men typ nån gång i oktober igen (veet! typ 2 månader kvar..) skriver jag nog med jämna mellan rum, alltså ungefär vaje dag!:D
Ville bara informera er om det, eftersom jag tappat jättemånga läsare de senaste 3 månaderna, pga att jag inte bloggat! Sorry för det.. :(

Ni kanske vill veta vad jag hade på mig på de förra bilderna, så skriver det nu.

Keps - Red Dragon, New era, Schweiz
Svart vit baseball kofta - Gina Tricot
Vitt linne - H&M
Halsband - Claire´s, Schweiz
Vita hängslen - Vet ej, min systers
Ljus blåa jeans tights - vet ej, vet inte vilket märke
Kamera - Canon PowerShot A470

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0