Var och såg Mohombi i Kista på Blog Awards!

Heeej på er!:D Har träningsvärk i överarmarna och insidan av låren, var på gymmet för en stund sen.
I alla fall, i lördags var det ju Blog Awards i Kista Centrum, och hade tänkt att vara med hela dan (det började kl 12) men missa typ allting!:( Ville se Ulrik Munther och Mange Makers (faaaaaaaaaan att jag missade "Fest hos Mange, fest hos Mange, nuuu-uu-u. Mange kom igen nu! Fest hos Mange" fan fan fan fan faaan...). MEN!! Jag fick se Mohombi!!!!!!! Va askul, även om han bara körde 3 låtar och snackade lite, så var det ändå så naaaaaaaaaaaaaajs!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D Låtar han sjöng:
Maraca (första låten), Coconut tree (andra låten) och Bumpy ride (sista låten).
Jag bjuder på de 2 videorna jag har lite senare (ska lägga ut de på Youtube, här är direktlänk till min kanal: http://www.youtube.com/user/Zzandrah )

Jag bjuder på bilder från i lördags här på min blogg nu!:D Alla blev suddiga (buhuuuuD: ber om ursäkt för det, men han "hoppade runt" på scenen hela tiden, så var lite svårt. Var lättare när jag var och såg Eric Saade!) men några var skarpa.

Ana Gina var också där:) Hon sjöng det stycket som Nicole scherzinger skulle sjungit i Coconut tree, och sa några skämt också. Underhållande:)


Efter konserten, när han skulle ge autografer. Tyvärr så var det så jävla mycket folk (kön var säkert, ren gissning, 30 meter lång eller nåt, så jag fick ta några bilder utanför "staketet")
Tjej som får autograf

Och så några suddiga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0